BETALING

Information om betaling

Vi værdsætter klar og gennemsigtig kommunikation om vores betalingsprocedurer.

Denne side er designet til at guide dig gennem alt, hvad du behøver at vide om betalingsmuligheder på vores webshop. Vores mål er at sikre, at din købsoplevelse er så behagelig og problemfri som muligt. Så tag et øjeblik til at gennemgå denne information, og få en bedre forståelse for, hvordan vi håndterer betalinger, så du kan handle med tillid og komfort.

På tranemoshop.dk kan du betale med:

  • Dankort, Visa/Dankort
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MobilePay
  • ApplePay
  • Faktura

Hvis du ønsker at betale med faktura skal du oprettes som erhvervskunde hos os. Du er altid velkommen til at kontakte vores erhvervsteam. Du kan læse mere om fordelene ved at blive erhvervskunde hos Tranemo Workwear A/S her.

For at handle på nettet, skal du godkende købet med MitID, for at kunne gennemføre betalingen. Som noget nyt åbner appen ikke automatisk, når du laver ordren, denne skal du selv åbne og godkende betalingen, når du har indtastet dine oplysninger og får vist boksen (MITID)

Når købet er godkendt med MitID, skal du blot gå tilbage til websiden, og du vil her lande på en side med ordrebekræftelsen, hvis købet er godkendt. Hvis der er sket en fejl, kan du prøve igen og sikre dig alle oplysninger er indtastet korrekt, og ellers kan du kontakte vores kundeservice.

Læs mere om brug af MitID appen her.

Læs mere om brug af MitID kodevise her.

Vi reserverer pengene på kortet så snart ordren lægges på shoppen. Betaler man med Mobilepay, er det på det kort der er tilknyttet Appen, hvorpå pengene reserveres. Betaler man med ApplePay er det i dette system pengene reserveres.

Vi hæver altid først pengene for ordren, når vi sender den afsted.

Hvis du ønsker at handle hos os flere gange, er det muligt at få en erhvervskonto. Du er velkommen til at kontakte os for at høre nærmere om mulighederne. Er du i en virksomhed, som ønsker at handle med fakturabetaling, kan du kontakte os for at blive oprettet i vores system.

Vi reserverer en vare til dig, når du lægger din ordre. Så længe varen kun er i kurven er den ikke reserveret. Når du har modtaget din ordrebekræftelse er varen reserveret til dig.

Hvis du annullerer din ordre, ophæves reservation af varen med det samme.

Hvis du kun annullerer dele af din ordre, ophæves reservation af de varer, du ikke ønsker. Men reservation af beløbet ophæves først efter nogle dage, i enkelte tilfælde helt op til 30 dage. Det afhænger af, hvilket betalingskort du har brugt, da du bestilte.

Beløbet for varerne bliver først hævet den dag, vi sender ordren afsted til dig.

Vi kan desværre ikke ændre navnet på en faktura, når varerne er sendt.

Hvis det skal ændres, skal varerne bestilles på ny med de rigtige oplysninger, og de andre varer kan naturligvis returneres til os.

Når vi modtager varen, du har sendt retur, får du en kreditnota på email så snart vi har behandlet din retursag. Kreditnotaen sendes til samme email, som ordren er gennemført med ved bestilling.

Returbeløbet bliver tilbageført til samme konto/kort, som du brugte ved betaling. Er der betalt med Mobilepay vil pengene blive ført retur til det kort der er tilknyttet appen.

Vi sender pengene med det samme, når vi har modtaget den returnerede vare. Men er der betalt med MasterCard eller lignende, gælder bankens regler for tilbagebetaling. Der går som regel 7-10 dage, inden pengene er på kortet. Ved Dankort betaling er pengene tilbage på kortet inden for 2-3 hverdage.

Du får automatisk vist priser inklusiv moms (25%) hos tranemoshop.dk. Ønsker du i stedet at se priser eksklusiv moms, går du op i webshoppens øverste højre hjørne og vælger "ekskl. moms." ved at trykke på den orange "toggle-knap", for at deaktivere inkl. moms priser.