Retur og reklamation

Information om returpolitik, reklamation og gaveombytning

Her kan du finde alt, hvad du har brug for at vide om vores returpolitik, procedure for reklamation, samt trin-for-trin vejledning om, hvordan du returnerer et produkt. Vi er forpligtet til at sikre, at du føler dig tryg og informeret gennem hele processen.

14 dages returret på alt
Alle varer der returneres til os i ubrugt stand behandles hurtigst muligt. Der laves en kreditnota og pengene tilbageføres til den betalingsmulighed, der er brugt ved bestilling.

Ombytning
For at få varen i anden størrelse eller model, skal du lave en ny bestilling i webshoppen. Varer som ikke passer skal returneres. Udfyld vedlagt returneringsblanket og sæt kryds i det felt som passer til din returneringsårsag. Benyt vedlagte returlabel (koster 39 kr. at benytte) og afsend fra din foretrukne GLS pakkeshop.

Returnering
Alle varer der returneres til os i ubrugt stand behandles hurtigst muligt. Der laves en kreditnota og pengene tilbageføres til den betalingsmulighed, der er brugt ved bestilling.

Tilbagebetaling
Pengene tilbageføres til den betalingsmulighed, der er brugt til betalingen.

Emballage
Varen skal være ubrugt og gerne i originale emballage. Varen skal pakkes ind i en yderpose/-kasse, hvorpå returlabelen påklistres.

Sko skal være i original skoæske/emballage og pakkes ind i en yderpose/-kasse, hvorpå returlabelen påklistres. Forsendelsesemballagen skal være forsvarlig lukket.

Returlabel
Vi har vedlagt en returlabel, når du modtager din ordre, som koster 39 kr. at benytte. Returfragten fratrækkes det beløb, der returneres til dig.

Returnering af flere ordrer
Varer fra flere forskellige ordrer må gerne sendes samlet i én pakke. Husk at vedlægge følgesedlerne fra alle ordrer i pakken og brug kun én returlabel. På den måde betaler du kun én returfragt på 39 kr.

Afleveringssted
Pakken skal indleveres hos en GLS pakkeshop.

Reklamation
Inden reklamationer og fejlleverancer returneres, skal du sende en mail til os på tranemo@tranemo.dk. Husk at medsende billede og oplysninger om reklamationen, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Vi har vedlagt en returlabel i kassen, som koster 39 kr. at bruge. Returfragten fratrækkes det beløb, der returneres.

Hvis du ikke har en returlabel, kan du få en tilsendt på mail, såfremt du kontakter os på mail, chat eller telefon.

Nej, vi har vedlagt en returlabel i kassen, som koster 39 kr. at bruge. Returfragten fratrækkes det beløb, der returneres.

Hvis du benytter den vedlagte returlabel, skal returpakken indleveres i en GLS pakkeshop.

Du kan også returnere din pakke på vores lager i Hjørring. Læs mere om tilbagelevering af pakker på vores lager på denne side.

En returpakke må ikke veje over 20 kg. Hvis den gør det, skal den deles op i flere pakker. Mangler du en returlabel hertil kan du kontakte os på mail, chat eller telefon, så mailer vi en eller flere returlabels til dig.

Varer fra flere forskellige ordrer må gerne sendes samlet i én pakke. Husk at vedlægge følgesedlerne fra alle ordrer i pakken og brug kun én returlabel. På den måde betaler du kun for én returfragt på 39 kr.

Hvis emballagen er ødelagt eller bortskaffet kan varen ikke returneres.

Det er ikke noget problem. Returafdelingen kan finde din ordre ud fra returlabelen.

Har du sendt varer fra flere ordrer i samme pakke, men har glemt at vedlægge sedlerne, så kontakt os på mail, chat eller telefon, så vi kan oprette en retursag.

Vi tilbyder desværre ikke at afhente returpakker på erhvervsadresser.

Pakken skal indleveres hos en GLS pakkeshop eller på vores lager i Hjørring. Læs mere om tilbagelevering af pakker på vores lager på denne side.

Er din vare gået i stykker eller har du fået leveret noget forkert? Så er vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig.

Inden du returnerer reklamationer og fejlleverancer, skal du sende en mail til os på tranemo@tranemo.dk. Husk at medsende billede og oplysninger om reklamationen, så vi kan hjælpe dig bedst muligt. Mailen må ikke overstige 25MB.

Hvis du modtager en beskadiget pakke, skal du enten nægte modtagelse, eller tage billeder af pakken i pakkeshoppen, hvor du får den udleveret. Er den leveret på adressen, så tag billeder af pakken med det samme, du ser, at den er beskadiget. Kontakt os herefter på mail og vedhæft billeder af pakken, så vi kan oprette en reklamationssag.

Hvis du vil annullere en ordre, skal du kontakte kundeservice på mail, chat eller telefon. Du må gerne bruge ordet "annullering", når du skriver til os, så vi kan prioritere din henvendelse.

Vi kan desværre ikke garantere, at vi når at stoppe din ordre inden afsendelse. Hvis den allerede er afsendt, kan vi trække pakken retur og lave en kreditnota. Så vil du få pengene tilbageført som beskrevet her.