leveringsvilkår

Levering og forsendelse

Levering og forsendelse hos Tranemoshop.dk

Her finder du svar på alle dine spørgsmål vedrørende, hvordan vi håndterer levering af dine varer, leveringstider, forsendelsesmetoder, og hvad du kan gøre, hvis der opstår problemer med din forsendelse.

Alle varekøb over 499,- inkl. moms, giver gratis levering til pakkeshop. For køb under dette beløb koster fragt følgende:

  • Pakkeshop: 39,-
  • Privatlevering 49,-
  • Erhverv 95,-

Vi har fri fragt til pakkeshop eller til hjemmelevering i Danmark på alle køb over 499 kr. inkl. moms

Der er ikke fri fragt til erhvervslevering. Her er prisen 95 kr.

Som standard sendes alle varer som er på lager inden for 2-4 hverdage. "On Demand" varer (bestillingsvarer) afsendes inden for 5-10 hverdage.

Efter ordreafgivelse vil du kunne følge din forsendelse med GLS. I ordrebekræftelsen kan du tilgå din ordre, hvor der også vil være tracking nummer, så leveringen kan følges hos GLS.

Når vi sender din pakke afsted fra vores lager, får du en mail fra GLS med track and trace nummer. Tjek evt dit spamfilter, da mailen kan ende her i. Mangler du nummeret, skal du blot kontakte os på mail, chat eller telefon, så vi kan oplyse det til dig.

Vi pakker ordrer på vores lager alle hverdage. Pakker til pakkeshop kan blive leveret om lørdagen, men det afhænger af GLS, og derfor kan vi desværre ikke garantere noget. Der omdeles ikke privat- og erhvervspakker om lørdagen og søndagen.

Vi har normalt levering fra dag til dag med GLS på hverdage. Vi har ikke hurtigere alternativer end dette - ej heller mod merbetaling.

On Demand varer, som kommer fra fjernlager, afsendes i løbet af 5-10 hverdage.

Vi leverer kun til Danmark.

7 dage.

Hvis du ikke henter din pakke inden for 7 dage, efter du har fået besked om, at den er klar til afhentning i pakkeshoppen eller Pakkeboks/Nærboks, returneres den automatisk til os. Vi opretter så en retursag på ordren, og du modtager en kreditnota, samt får pengene tilbage på kortet for ordren. 

Vi kan desværre ikke rette oplysningerne for dig, da de er sendt til GLS ved bestilling. Derfor skal du kontakte os på mail, chat eller telefon, så vi kan oplyse dit track and trace nummer.

I forhold til GLS appen kan vi desværre ikke hjælpe. Prøv i stedet at kontakte GLS her.

Desværre ikke. Vi bruger kun GLS som fragtfirma på nuværende tidspunkt.

Desværre ikke. Vi sender altid som pakke med track and trace nummer, så pakken kan spores.