Vejledning til ordrestatus og ændringer i bestillinger
Denne side er dedikeret til at give dig klar og præcis information om, hvordan du kan tjekke status på din ordre, og hvad du skal gøre, hvis du har brug for at foretage ændringer i din bestilling. Her finder du alt fra vejledning til at spore din ordre, til hvordan du kan opdatere ordreoplysninger, hvis dine planer ændrer sig.
I ordrebekræftelsen som du modtager på din angivne emailadresse, har du mulighed for at tilgå din ordre. Her kan du følge leveringen fra start til slut.
Hvis du vil lave ændringer på din ordre skal du kontakte kundeservice på mail, chat eller telefon.
Hvis du ønsker del-levering af din ordre skal du kontakte kundeservice på mail, chat eller telefon.
Hvis du vil annullere en ordre, skal du kontakte kundeservice på mail, chat eller telefon. Du må gerne bruge ordet "annullering", når du skriver til os, så vi kan prioritere din henvendelse.
Vi kan desværre ikke garantere, at vi når at stoppe din ordre inden afsendelse. Hvis den allerede er afsendt, kan vi trække pakken retur og lave en kreditnota.
Du kan se mere om hvornår du kan forvente pengene tilbageført her.