OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

FIND SVAR HER

Velkommen til vores FAQ-sektion, hvor vi har samlet svar på de mest almindelige spørgsmål vores kunder stiller om handel på tranemoshop.dk.

Her kan du finde hurtige og nyttige oplysninger om alt fra bestilling og levering til returpolitik og betalingsmuligheder. Vi håber, at denne sektion vil gøre din shoppingoplevelse endnu nemmere og mere behagelig. Hvis du ikke finder svaret på dit spørgsmål her, er du altid velkommen til at kontakte os.

Jævnfør vores byttepolitik, så giver vi pengene tilbage til det kort der er brugt til ordren og så bestiller man selv det nye man ønsker, på hjemmesiden.

Vi kan desværre ikke sætte pengene tilbage til et andet kort eller kontonummer og de vil derfor blive sendt retur til kortet der oprindeligt er brugt til ordren.

Du skal derfor selv aftale med giveren, hvordan i ordner afregningen efterfølgende. Da du er modtager af en gave og gerne selv vil bytte, skal du blot bestille det du gerne vil have, på siden i stedet for. Det der ikke passer skal du blot returnere til os og så laver vi en kreditnota på ordren. Varen skal være ubrugt og ren, når den returneres. Du er velkommen til at bruge den fragtfri kode på retursedlen til den nye ordre - har du ikke denne kan vi sende dig en ny. Det er vigtigt, hvis ikke du har fået retur papirerne med gaven, at du vedlægger en seddel med det oprindelige ordrenummer på i returpakken, så vi kan finde orden i vores system. Mangler du en returlabel kan vi sende en på mail til dig.

Læs vores fulde returinformation her.

Vi skriver altid på ordrebekræftelsen, hvor lang tid der vil gå inden vi sender din pakke. Der kan f. eks stå 2-4 hverdages afsendelse - det betyder at der går 2-4 hverdage inden vi sender din pakke fra vores lager.

Du vil modtage en mail med track and trace link så snart pakken er sendt, Vi sender alle vores pakker med GLS og her tager leveringen 1-2 hverdage.

Nej, men du kan altid returnere dem og få dine penge retur - også på nedsatte varer, såfremt varen er ubrugt og i original emballage.

Du skal blot udfylde den medsendte returseddel og sende varerne til os. Det eneste du betaler for, er returfragten (for at få varerne sendt retur til os). Vi sætter pengene ind på det kreditkort der er brugt til at betale for ordren, så snart vi har behandlet retursagen.

For at få en anden vare skal du blot bestille en ny på vores hjemmeside og vi tilbyder på vores returseddel, en kode til fri fragt for den nye ordre.

Du kan ved hver vare se lagerinformationen omkring varen. Står størrelsen med teksten ''På lager'' betyder det at varen er på vores lager. Både på produktkort og produktside er der markeret med et "tag" hvis varen er en "On Demand" vare med en leveringstid på 5-10 hverdage. Det betyder at varen er en bestillingsvare, som vi skal have hjem fra vores centrallager i Sverige, inden vi kan sende det afsted.

Ja. Når du har lagt dine varer i indkøbskurven, udfyldt dine oplysninger og valgt fragtmetode får du mulighed for, at betale med kreditkort eller MobilePay.

Er du i tvivl om, hvordan du betaler med MobilePay, kan du finde en vejledning her.

Nej.

Vi har ikke alle varer på lager og du vil derfor nemt kunne køre forgæves. Vores faciliteter i Hjørring og København er desuden ikke butik med udstillede varer, men lager, erhvervs-showroom og salgskontorer hvor alle varerne ligger i poser.

Måden du bestiller vareprøver på er, at du bestiller tøjet på webshoppen og betaler det. Vi sender varerne til dig og hvis du så ikke ønsker at beholde tøjet, sender du det retur og vi krediterer beløbet (sætter pengene tilbage på dit kreditkort). Det koster DKK 39,00 at bruge vedlagte returlabel. Vælger du en anden forsendelsesform end den vedlagte returlabel, sker dette helt for egen regning og risiko.

Vores sælgere kører kun ud til erhvervskunder. Er du privat handlende kan du ikke få besøg af en sælger, men du er altid velkommen til at kontakte os i forbindelse med bestilling, så kan vi altid vejlede over telefonen.

Ja.

Du kan vælge afhentning ved checkout under "Leveringsmetode", og derved spare fragten på ordrer du bestiller i shoppen. Returvarer kan ligeledes afleveres på adressen - HUSK at vedlægge udfyldt returseddel.

Bemærk - pakken kan FØRST afhentes når du har modtaget en sms eller email.

Pakker kan afhentes og afleveres hos Tranemo Workwear Danmark A/S på adressen:

Farøvej 4-6, 9800 Hjørring

Åbningstider:
Mandag – torsdag: 09:00–16:00
Fredag: 09:00–15:00

Vi har ikke prismatch.

Skal du købe en stor mængde som erhvervs- eller foreningskunde, er du altid velkommen til at kontakte vores erhvervsafdeling her, så vi kan lave et tilbud.

Skriv til os

Hvis du har spørgsmål til en ordre eller til vores produkter er du altid velkommen til at kontakte os.